УНЦПД - Аналітичний центр
Діалог з суспільством – обов’язкова умова безпечної реінтеграції
Про належну комунікацію з суспільством: в Укрінформі відбулося засідання проєкту Національна платформа "Діалог про мир та безпечну реінтеграцію".
Учасниками круглого столу стали: Антон Кориневич - постійний представник президента України в АР Крим; Дмитро Лубінець - народний депутат України, голова Комітету Верховної Ради України з питань прав людини, деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій у Донецькій, Луганській областях та Автономної Республіки Крим, міста Севастополя, національних меншин і міжнаціональних відносин; Максим Ткаченко - народний депутат України; Руслан Горбенко - народний депутат України; Ярослав Юрчишин - народний депутат України; Олег Мартиненко - керівник аналітичного напрямку Української Гельсінської спілки з прав людини; Юлія Тищенко - координаторка робочої групи та співзасновниця Національної платформи «Діалог про мир та безпечну реінтеграцію»; Володимир Лупацій - координатор робочої групи та співзасновник Національної платформи «Діалог про мир та безпечну реінтеграцію»; Олег Саакян - координатор робочої групи та співзасновник Національної платформи «Діалог про мир та безпечну реінтеграцію»; Андрій Куликов - журналіст, модератор; Олександр Мартиненко - генеральний директор інформагентства «Інтерфакс-Україна»; Олександра Дворецька - координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики України.
Учасники круглого столу обговорили цілі та архітектуру діалогу про шляхи врегулювання конфлікту на Донбасі, можливі ризики та небезпеки, що можуть чекати Україну в переговорному процесі. Також учасники відзначили, що ані вибори в ОРДЛО, ані розведення військ не є самоціллю, адже ці та інші принципові моменти мають бути частиною цілісної “дорожньої карти”.
На думку експертки УНЦПД та співзасновниці Національної платформи “Діалог про мир та безпечну реінтеграцію” Tyshchenko Yulia: міри довіри” є підставою для порозуміння, без чого неможливо рухатися далі. А інтеграція жителів ОРДЛО через освіту, надання медичних послуг та доступ до низки державних сервісів не викликає несприйняття у переважної більшості українців.
Подивитися трансляцію обговорення можна тут.
Довідково: Національна платформа започаткована у лютому 2018-го року. Це дискусійний майданчик для обговорення питань врегулювання конфлікту на сході України і безпечної реінтеграції. Ініціатива реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу у межах проєкту «Побудова стійкості до конфлікту шляхом діалогу». Національна платформа передбачає посилення консенсусу та стійкості в Україні щодо попередження та вирішення конфліктів через розширення громадської участі у мирному процесі; надання пропозицій владі у виробленні відповідних політик, у тому числі щодо питань безпечної реінтеграції та національної єдності, а також забезпечення суспільної обізнаності у цих процесах.
Експерти УНЦПД починають роботу над новою ініціативою з розвитку громадського суспільства
Раді поділитися хорошими новинами!
Наступні 5 років експерти УНЦПД впроваджуватимуть ініціативу з підтримки громадського суспільства від USAID.
Разом з колегами з Isar Ednannia та Центру демократії та верховенства права Cedem ми покращуватимемо середовище діяльності громадянського суспільства та зміцнюватимемо інституційні спроможності ОГС.
Український незалежний центр політичних досліджень (УНЦПД) продовжує конкурс на вакансію фінансового менеджера
УНЦПД ШУКАЄ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖЕРА
Кінцевий термін подання резюме – 21 жовтня 2019 року, 9.00.
Основні обов’язки на посаді:
- Фінансове планування всіх типів;
- Фінансовий та управлінський облік;
- Фінансовий контроль всіх видів;
- Фінансова звітність всіх видів (загального користування, управлінська, в рамках грантових угод,
податкова тощо);
- Фінансовий аналіз діяльності Організації та формування на його основі рекомендацій керівництву
щодо оптимізації діяльності Організації;
- Забезпечення своєчасного надходження коштів у відповідності до сформованих бюджетів та
укладених угод;
- Впровадження політик та процедур фінансового управління, контроль їх дотримання усіма
співробітниками Організації; участь у поліпшенні процедур фінансового управління;
- Підготовка бюджетів проектних пропозицій;
- Підготовка Організації до аудиту.
Підпорядкування: керівнику Організації
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта у сфері фінансового управління/економічна;
- Стаж роботи у сфері фінансового управління – від 1 року;
- Володіння методами планування, бюджетування й організації фінансової діяльності;
- Знання стандартів та практики бухгалтерського обліку та фінансової звітності, володіння
навичками організації та автоматизації бізнес-процесів обліку;
- Впевнене володіння ПК, пакетом програм Microsoft Office та ПЗ 1С:Підприємство;
- Знання аспектів податкового законодавства, що стосуються діяльності неприбуткових організацій;
- Розуміння та володіння практичними навичками щодо принципів здійснення витрат в
проектному менеджменті;
- Розуміння та володіння практичними навичками впровадження систем внутрішнього контролю та
економічної безпеки;
- Володіння навичками ведення переговорів, підготовки презентацій та звітів;
- Вільне володіння українською мовою;
- Знання фінансової термінології англійською мовою;
- Вміння працювати в команді.
Умови роботи:
Контракт на 1 (один) рік з можливістю продовження.
Випробувальний термін – у відповідності до трудового законодавства України.
Повний робочий день
Окреме робоче місце з ПК
Офіс в центральній частині м. Києва
Розмір оплати праці визначається за результатами співбесіди.
Для участі в конкурсі до 21 жовтня 2019 р. (включно) просимо подати:
1. Резюме. В Резюме прохання зазначити и дані контактних осіб з попередніх місць роботи, які
можуть надати рекомендацію.
2. Мотиваційний лист, в якому описати свій трудовий стаж, компетенції та бажаний розмір оплати
праці. Документи, подані без Мотиваційного листа, до участі в конкурсі не допускаються.
3. Інші документи, які, на Вашу думку, можуть бути корисними під час оцінки.
Документи просимо направляти на адресу - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. з копією на This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . В
темі листа обов’язково вказати «Вакансія фінансовий менеджер».
Кандидати, відібрані для проходження співбесіди, будуть повідомлені електронним листом,
упродовж трьох днів після завершення терміну подачі документів.
Український незалежний центр політичних досліджень (УНЦПД) оголошує конкурс на заповнення вакансії адміністративного менеджера
УНЦПД ШУКАЄ АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖЕРА
Кінцевий термін подання резюме – 21 жовтня 2019 року, 9.00.
Посадові обов'язки:
Офіс. Діловодство організації (робота з кореспонденцією та телефонними дзвінками, копіювання,
сканування документації, підготовка проектів документів; підготовка релізів зустрічей); замовлення
товарів для офісу, організація робочих зустрічей офісу
Закупівлі. Прийом заявок на закупівлі від співробітників і ведення відповідної документації; розробка
документації, організація конкурсів цінових пропозицій/тендерів для здійснення закупівель, підготовка
звітів про закупівлі, ведення бази даних та комунікація із контрагентами; участь у поліпшенні процедур
закупівель.
Кадри. Організація конкурсних процедур із підбору кадрів; ведення бази даних у сфері управління
людськими ресурсами; організація процесу оцінки роботи; участь у поліпшенні процедур у сфері
управління людськими ресурсами організації.
Підпорядкування: керівнику організації
Вимоги до кандидата/кандидатки:
- вища освіта у сфері права/економіки, або досвід роботи в сфері адміністрування зазначеної в посадових
обов’язках діяльності організації
- знання особливостей трудового законодавства України
- досвід роботи в сфері закупівель (вітається)
- відповідальність та скрупульозність
- високий рівень організованості та уважність до деталей
- гарні комунікаційні навички
- організаційні навички
- вільне володіння українською мовою
- навички роботи з комп’ютером, робота в середовищі Windows, Internet, MS Office, Google-docs)
Умови роботи:
Контракт на 1 (один) рік з можливістю продовження;
Випробувальний термін – у відповідності до трудового законодавства України;
Повний робочий день;
Окреме робоче місце з ПК;
Офіс в центральній частині м. Києва;
Розмір оплати праці визначається за результатами співбесіди.
Для участі в конкурсі до 21 жовтня 2019 р. (включно) просимо подати:
1. Резюме. У Резюме прохання зазначити і дані контактних осіб з попередніх місць роботи, які можуть надати
рекомендацію.
2. Мотиваційний лист, в якому описати свій трудовий стаж, компетенції та бажаний розмір оплати праці.
Документи, подані без Мотиваційного листа, до участі в конкурсі не допускаються.
3. Інші документи, які, на Вашу думку, можуть бути корисними під час оцінки.
Документи просимо направляти на адресу - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. з копією на This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . У темі листа
обов’язково вказати «Вакансія адміністративний менеджер».
Кандидати, відібрані для проходження співбесіди, будуть повідомлені електронним листом, упродовж трьох днів
після завершення терміну подачі документів.