Тренінг "Школа діалогу та комунікації"

8-9 та 10-11 листопада в Києві у рамках проекту «Сприяння соціальному діалогу», що реалізується УНЦПД за підтримки NED (Національний фонд демократії (США), відбулися тренінги «Школа діалогу та комунікації» для представників громадських організацій, активістів, представників органів місцевого самоврядування.
У тренінгу взяли участь 28 активістів з Києва, Волині, Запоріжжя, Донеччини та ін. Ці люди опікуються різноманітними аспектами суспільного життя, громадянського миру, частина учасників  безпосередньо працює з вимушеними переселенцями із Донбасу та Криму, належить до категорії переселенців або ж часто стикається з їхніми проблемами у своїй роботі (йдеться насамперед про представників громадських організацій на підконтрольній Україні території Донецької та Луганської областей).

tr3

Метою заходу було надання знань та навичок учасникам тренінгу щодо правил ведення діалогів, аналізу та фасилітації конфліктів, конфліктної превенції, застосування закону про протидію дискримінації тощо.

Учасники тренінгу спробували дослідити, як з усвідомлених соціальних ролей індивіда формується ідентичність різних соціальних груп і суспільства вцілому. Якій вплив мають негативні стереотипи на процес сприйняття різних соціальних груп, як негативні стереотипи стосовно іншого можуть визначати наші дії та політичні рішення. Працюючи з поняттям «стереотип», учасники заходу дійшли висновку, що соціальні та етнічні стереотипи змінюються під впливом зовнішніх (історичних) обставин, хоча цей процес можу бути дуже тривалим. Водночас складно зрозумілою, а переважно і зовсім незбагненною залишається підстава виникнення багатьох стереотипів, які досі панують у суспільній свідомості.
Окремі панелі тренінгу «Школа діалогу та комунікації» була присвячена аналізу конфліктів, стратегії поведінки у конфлікті, способам їх вирішення, зокрема через суспільний діалог та партнерство. Особливу увагу тренери приділили методам комунікації між конфліктуючими сторонами та ролі фасилітаторів і медіаторів.

tr1

 

tr7

 

tr10

Назад до переліку матеріалів